Tuesday, December 7, 2010

Elhyatt Bizz Collections Giveaway

Assalamualaikum semua.. (=^_^=)v

Selamat menyambut tahun baru 1432 Hijriyyah. Sempena tahun baru ni, marilah sama2 kita tanamkan niat di hati dan berusaha bersungguh2 untuk menjadi the true Mukmin. InsyaAllah.

Gambar pada 10 Zulhijjah 1431. Encik Hubby, me & the baby (inside) :)

Ok stop, Mal bukan nak buat ucapan panjang2. Hee.. :p Taaaaapi, yang sebenarnya...

Mal nak ajak para bloggers sekalian join GiveAway (GA) yang dianjurkan oleh:

Klik di sini untuk mengetahui syarat2 lanjut tentang GA.
:) Jom la join, kawan2! Mudaaaaaah sangat.


Nampak tak gambar Mal & Encik Hubby kat atas tu? :) Jubah cantik yang Mal pakai tu, Mal beli dari junior Mal (semasa di UM dulu);
Yati, pemilik ELHYATT BIZZ ONLINE SHOP ni lah.

Apa yang buatkan Mal tertarik dengan jubah ni?

  1. Sulamannya yang veeeery nice. :) Kat kedua2 tangan ada, kat dada pun ada hingga lah ke kaki. Tak nampak sarat lebih2 pun, nampak sweeeeet ja.
  2. Kat depan jubah ni, dia ada 2 lapis macam princess tau. Macam yang Mal pakai tu, hitam di luar, tapi bila Mal jalan2, dia terbuka di tengah menampakkan yang bahagian dalam berwarna turqoise yang sweet tu. I like! :D Eh cup, kat hujung tangan tu pun ada bahagian yang terbuka2 nampak bahagian warna turqoise tau.
  3. Walaupun 2 lapis dan warna hitam, tak panas pun jenis kainnya. Again, I like!
  4. Batu dia yang banyak2 tu memang cantik (Mal tak bilang :D tapi ni Yati yang cakap; ada lebih 400 biji batu), tak tanggal pun setelah dibasuh.
  5. Paling Mal suka adalah kerana jubah ni tak terlalu labuh (55 inci). Spesies "renek dan chomel" memang agak sukar nak cari jubah ok. So jubah ni walaupun Mal terpaksa potong sikit 2 3 inci, sulamannya tetap tak jejas. Dok elok lagi. Alhamdulillah~ :)
Nak tambah sikit, jubah ala princess ni adalah hot sale item yang ada di ELHYATT BIZZ ONLINE SHOP. Memang selaaaaalu ja customer yang mintak re-stock. Mal pun pada mula2 tu kuciwak sebab tak dapat beli masa mula2 jubah ni keluar. Tapi bila nampak ja si Yati restock untuk 2nd time, Mal terus rembat! :p Jubah ni cantik lagi sweet. Haruslah ramai yang membeli.

Hari ini dalam sejarah; Mal join GA sepanjang hampir 7 tahun dalam dunia blogging. Yati, silalah berbangga no pasai Akak pilih untuk join GA awak. :D Semoga business awak bertambah kencang dan cepat2lah announce showroom opening. InsyaAllah boleh pi singgah. :)

Oraitsss, Mal nak tag:

Tarikh tutup penyertaan adalah 18 Januari 2011.
Jadi, jangan lepaskan peluang~ :)

4 comments:

Khairiyah aka Kerry said...

cantek!!! kery pun tgh carik2 jubah niiii..
yeahh species2 renek mcm kerry ni pun susahhhh nak cari jubahhhh...

Amal Aizad said...

kerry agak tinggi laaaa... (berbanding orang. hihi) beli la sepasang! tak pun 2 pasang~ :p

EdaDarus said...

amal..kire2 saiz eda de ke ek???
sukenye..nk tmbah lg koleksi jubah..eda xde jubah beli sini..sbb kt sini kecik2 je..huhu..

Amal Aizad said...

eda saiz apa eh? org pun xsure sgt. cuba eda tny yati ni. maybe ada kot. sbb aritu nmpk cam ada sampai saiz besaq2. ok rasanya utk eda. mcm2 jubah yati jual. org da beli 2.